Százhalombatta és környéke hírek, város, térkép, állás, apróhirdetés, cégek
Százhalombatta és környéke

Ma 2010. 9. 9, csütörtök, Ádám napja van. Holnap Nikolett, Hunor napja lesz.
Legyen ez a kezdőlapom!

Városunk:
| Városunk
| Önkormányzati hírek
| Kultúra
| Sport, Szabadidő
| Suli Infó
| Turizmus
| Idõjárás
| Traffipax
Ha programot keresel:
| Mozi műsor
| Színház műsor
| Rendezvények
| Gyermek programok
| Linkajánló
| Chat és Játék oldalak
| Társkereső klubok
------------ H i r d e t é s ------------
Hitel:
| Benne vagy a slamasztikában?
Ha állást keresel:
| Munkaügyi központ ajánlatai
| Karrier ***
Segítség:
| Közérdekű információk
| Klub, Alapítvány
| Ügyvéd
| Orvos
Közlekedés:
| Buszmenetrend
| Vonatmenetrend
| Város térkép
Szerkesztõség:
| Médiaajánlat
| Impresszum

Hirdetés :



Balaton Aranykora Alapítvány



>>> Vissza a hírek nyitóoldalára

Igyál tejet, tovább élsz!

Akár évekkel is meghosszabbíthatja az életet, ha gyerekkorában sok, kálciumban gazdag tejterméket fogyaszt valaki - állítja egy 65 évre visszatekintő követéses vizsgálat

Az 1930-as években készült felmérésben több mint 1300 angliai és skóciai családban jegyezték fel, hogy mennyi tej, sajt és vaj került az asztalra.

A British Medical Journal című szakfolyóirat keddi számában megjelent tanulmány szerint a zsírosabb tejtermékek fogyasztása nem vezetett hosszú távon a szív- és érrendszeri betegségek arányának emelkedéséhez.

Ráadásul azok, akik gyerekkorukban a legtöbb kálciumot vették magukhoz a tejtermékekkel, kisebb arányban haltak meg szélütés következtében - állapították meg a Queenslandi Orvosi Kutatóintézet munkatársai.

A Jolieke van der Pols által vezetett kutatócsoport 4374 olyan ember egészségi állapotát követte nyomon, akik a harmincas években lefolytatott felmérésben részt vettek. 2005-ig az emberek 34 százaléka halt meg, az összesen 1468 egyén közül 378-an koronáriás szívbetegségben, 121-en pedig szélütésben.

A kutatók nem találtak kapcsolatot a zsírosabb tejtermékek fogyasztása és az említett halálokok között, ugyanakkor fordított összefüggést fedeztek fel a gyerekkori kálciumbevitel és a szélütés miatti halálozás között.

Nyomtatható verzió

Küldje tovább ismerősének:

Hozzászólások:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni. belépéshez . Ha még nem regisztrált: regisztráció


Címlap | A Városról | Időjárás | Állás kereső | Cégkereső | Apróhirdetés | Fórum | Traffipax információ | Pénzkereső |

Mondj egy tippet, küldj hírt, érdekességet, programot nekünk!

Médiaajánlat - Impresszum - Adatvédelem
Sitemap

Counter

websas.hu

© 2002-2009 Főnixkreatív KFT. - Minden jog fenntartva!

Készítette: Főnixkreatív KFT.

Utolsó frissítés : 2009.03.18. 8:03

freeaudit.hu

eXTReMe Tracker